Laatste werkdag én huisoppassers gevonden - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Dik en Simone Bontenbal - WaarBenJij.nu Laatste werkdag én huisoppassers gevonden - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Dik en Simone Bontenbal - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag én huisoppassers gevonden

Door: Dik

Blijf op de hoogte en volg Dik en Simone

19 Maart 2016 | Nederland, Waddinxveen

Afgelopen donderdag heb ik na bijna 24 jaar voorgoed de deur van het Groene Hart Ziekenhuis achter me dicht getrokken! Meer en meer heb ik gemerkt dat het ziekenhuis en ik uit elkaar zijn gegroeid en dat het tijd werd voor een andere uitdaging.

Ik ben dankbaar voor alles wat ik in die 24 jaar heb mogen leren en voor de leuke collega's met wie ik heb samengewerkt. Maar het voelt ook goed om er een streep onder te zetten. Bij mijn afscheid heb ik leuke cadeaus meegekregen. Onder andere een Nederlands overlevingspakket, een bierpakket en cadeaubonnen.

Die andere uitdaging ga ik samen met Simone eerst in Zwitserland zoeken. Daar heb ik onwijs veel zin in, zeker nu de datum van vertrek steeds dichterbij komt!

Bang om me te vervelen in de tussenliggende tijd ben ik niet. Gisteren en vandaag ben ik op pad met twee koren, waar ik de geluidstechniek mag verzorgen tijdens hun Paasconcert. Ook komende week staan er nog 3 op het programma. Onwijs leuk om te doen! Wel heel intensief, ik maak nog langere dagen dan in het ziekenhuis, maar ik krijg er ook veel energie van. Een mooiere manier om naar Pasen toe te leven kan ik me niet voorstellen.

En vers van de pers: we hebben huisoppassers gevonden, die waarschijnlijk ook voor onze kat willen zorgen! Het is een jong gezin met drie kinderen, die tussen twee huizen in zitten. Dus twee vliegen in 1 klap: ons huis blijft bewoond en zij hebben onderdak.

Weer een punt van ons to-do lijstje afgewerkt!

  • 19 Maart 2016 - 21:41

    Jolanda:

    Dik,
    Ik was afgelopen week, op vakantie heb je dus biet de hand kunnen schudden. Succes hè!! Grt Jolanda

  • 23 Maart 2016 - 13:58

    Ineke Boer:

    Hoi Dik
    Het was me op de een of andere manier ontgaan dat jij dus weg bent (gegaan) uit het GHZ Wat jammer en ik heb ook geen afscheid van je kunnen nemen.
    Lag die bewuste donderdag op de dagbehandeling mijn roes uit te slapen na een arthroscopie
    Ik wil je langs deze weg ook alle goeds en veel succes toewensen in alles wat je gaat ondernemen
    Hoop je via linked in toch nog te volgen
    Jammer zal je dus nooit meer tegenkomen in de gang van het GHZ of dat je me even verteld dat ik "dood"ben ha ha mijn pasje dus
    groetjes van je oud cardio-collega Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dik en Simone

Emigratie naar Zwitserland?!

Actief sinds 13 Jan. 2016
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 28018

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 31 Juli 2016

Proefdraaien in Zwitserland

Landen bezocht: