Auto is klaar voor vertrek...o ja en de kat ook! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Dik en Simone Bontenbal - WaarBenJij.nu Auto is klaar voor vertrek...o ja en de kat ook! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Dik en Simone Bontenbal - WaarBenJij.nu

Auto is klaar voor vertrek...o ja en de kat ook!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Dik en Simone

05 April 2016 | Nederland, Waddinxveen

Vanmiddag hebben we iets gedaan wat in ieder geval mij heel veel rust geeft....de auto op proef ingeladen! Voor die drie maanden hebben we aardig wat spullen bij ons en ik vraag me al weken af of dat allemaal in de auto zal passen. Moeten we een dakkoffer regelen, hebben we een aanhanger nodig, enzovoort. Vast typisch een vrouwending, want Dik hoor ik hier niet over.

Gelukkig kwam hij vanmiddag met het briljante idee om onze koffers en wat kratten in de auto te laden om te zien hoeveel ruimte er is. Nou....die is er genoeg! Als we de achterbank plat leggen, passen er naast twee koffers ook nog minimaal 10 kratten in onze auto. Nooit geweten dat een Focus zo ruim is. Dus ik ben gerustgesteld, ik mag nog meer spullen meenemen hahaha...

Ook de kat is klaar voor vertrek. Onder flink protest (heel erg dol op de dierenarts ahum) is hij vanmiddag volledig gezond verklaard en dus geschikt voor eventuele emigratie. Ook heeft hij alvast de benodigde inentingen gekregen en een speciaal internationaal dierenpaspoort.

Die inentingen moeten al een tijd voor emigratie toegediend zijn, dus vandaar dat we dat nu al geregeld hebben. Stel dat het ons goed bevalt in Zwitserland én we gaan op korte termijn emigreren, dat is meneer er klaar voor!